Julen i bilder

Det gick ju riktigt bra det här med tomten... Mila blev bara liite rädd. Men när klappar var utdelade så fick sig både tomten en kram och posera med på ett kort!

   

Stackars Lias fick som vanligt inte vara ifred från Milas kramar. Hon kan ju bara inte låta bli!

På juldagen firade vi med mormor å Krille och åt rester! Då var det en mindre läskig tomte som delade julklappar!

 

Idag var Gudmor här med paket! Gissa om Mila gillade att hon köpt ett Ninky-Nonk tåg!!!!

 
Anna får lära sig om "drömmarnas trädgårds" underliga värld! Mina favorit-tjejer!

Kram så länge nu ska jag skriva packningslista, fixa inför resan å sånt!

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!



Det gick bättre den här gången med tomten ser jag. :-)



Lovar att ta det lugnt,kan inte göra annat. Är ganska trött av o till fortfarande. Har drömt massor om ultraljud inatt, vaknade alldeles svettig. :-)Vi ska på UL den 14 jan, det ska bli spännande. Alla fråga om vi ska ta redan på vad det blir, det verkar vara vanligare nu än att inte göra det.. Konstigt tycker jag..



Vilket datum åker ni till värmen? Jag följer oxå med. :-) Spännande med all förberedelse och sånt..



Kraaaam

2009-12-28 @ 11:19:40
URL: http://helenafrisk.blogg.se/
Postat av: Tomten

Fast vem blir inte rädd för denna mask om man aldrig har sett den förut? Den klassiska "brännskadeoffermasken" =) Skulle tomtarna vara al naturell så tror jag inget barn skulle bli rädd, hihi :)

2009-12-28 @ 12:43:59
Postat av: Titti

Tomten vem är du?

2010-01-03 @ 20:25:33
URL: http://tittistrom.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0