Lucköppning

Milas julkalender öppnas för fullt varje dag, dock har jag varit på jobbet varje dag och har missat det de flesta dagar. Hon tycker dock att det är väldigt spännande och roligt. I morse var jag ledig och började inte jobba förrens kl 11 så då blev det klappöppning efter en sovmorgon till kl 09. Dagens paket var saxar så vi ska träna på att klippa idag när jag kommer hem.

Ska även försöka hinna på stan å köpa lite klappar i eftermiddag. Har ju även en sambo som fyller år på lördag...och en kusse som fyller 30!

kram kram så länge...bilder från pepparkaksbak kommer....


Kommentarer
Postat av: Sys

ÄNTLIGEN ett inlägg! Har tittat och tittat... Ring mig om presenter!

2009-12-08 @ 15:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0