VärldensbästaMila

Jag har världens bästa, snällaste, goaste, gulligaste, pluppigaste lilltjej. Hon är så rolig att vara med. Nya saker hittar hon på varje dag. Även solen har ju sina fläckar och hon kan få små raseriutbrott, men de går snabbt över. Känner verkligen att det är spännande att umgås med henne, man vet aldrig vad hon hittar på för skojigheter. Nu väntar vi på vattkoppor som vi ska få i tidig julklapp av fam Wiklund/Ström men än så länge inga koppor. Lias ringde mig igår och berättade "- Mostej ja haj fått pappoppor"! Gofisen!

Försökte hitta en bild på vattkoppor..men blää skonar er från det. Och Gulliga Lias som jag fick ett MMS från på hans koppor har jag i mobilen och får inte in i datorn.

kram så länge.


Kommentarer
Postat av: Sys

Jag har fin-fina bildbevis i min kamera jag, men är ju för kass på att lägga in i datorn tyvärr. Du får helt enkelt vänta på Milas... Hoppas hon får lika få som Tim! Lias är tok-prickig :( När ses vi i morgon?

2009-12-10 @ 16:03:37
Postat av: Sussa

Hmmm... Undrar om vi skulle komma och gnussa oss lite mot er... :-)

2009-12-10 @ 17:59:01
Postat av: Mommo

Hetej faktiskt pappoppoj!!!!

2009-12-15 @ 20:33:24
Postat av: Marie

Jag trodde Tuva skulle få vattkoppor för nån helg sedan för vi träffade hennes kusiner som hade det men inte en koppa!!! Istället fick hon en till öroninflamation, suck.

2009-12-15 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0