Lite skryt då...

...om vilken underbar fästman jag har:

Efter jag kom hem från jobbet fick jag å Mila hålla till på nedre våningen medan karl svettades i köket.

En 3 rättersmiddag stod på bordet, med meny å allt!

Menyn löd:

Förrätt: Smördegsinbakad hjortfilé. Serveras med vitlökscremefraiche och hjortronsylt

Varmrätt: Sockerstekt lax med potatis- och rotfruktskompott

Dessert: Chokladkaka med vispgrädde

Jisses vad gott det var!!!!! F hade gjort så fint så jag bara måsta ta lite bilder. Fick även ett par fina örhängen som det ställdes en hel del frågor om. Var jag nöjd, var de för stora, blev jag glad osv. Klart man blir glad, vad tror han!

   

Efter maten busade vi med Mila en stund och sedan gick jag ner och la henne. När jag kommer ut ur sovrummet hänger min morgonrock i taket med ett paket i fickan. Massageolja! 30 minuters massage väntade uppe.

 Jag var hela tiden så paff..."å va fint, men knäpp kort då!"

Sedan fick jag ta med mig ett glas rött och titta på desperate housewives nere. Vilken underbar dag låg jag och tänkte, när plötsligt det tjuter från ipoden som låg gömd tillsammans med ett brev. I brevet låg ett kvitto från HM på ett par örhängen 39.90 kr och med texten: "HAHA Trodde du verkligen att det där var presenten??" "Kom upp"!!

Uppe väntade ett stort paket..... och väldens finaste present! Hur många år har jag inte önskat mig en riktigt varm jacka?!



Försök ignorera det gigantiska berget av skor!

Skryt å skryt, men hur underbar dag har inte jag haft???? Vilken kille!!

Nu är det god natt i detta hus!



Kommentarer
Postat av: Vicky

Ojojoj Titti, vilken kille! Var rädd om honom!!!

Puss på er alla!

2009-11-24 @ 23:12:55
Postat av: linda

Nu får du se till att återgällda ordentligt...

2009-11-25 @ 09:28:21
Postat av: Elin

Men jag är helt mållös!! Vilken kille!! Kul idé med kvittot och sedan stora paketet med jackan=) Med en sån jacka behöver du absolut inte frysa i vinter. Avis!! Själv får man frysa häcken av sej i en billig jacka från förra året...

2009-11-25 @ 09:54:25
Postat av: Titti

ja han är fantastisk!!!

2009-11-25 @ 13:37:33
URL: http://tittistrom.blogg.se/ny
Postat av: linda

riktigt trevligt, va fick han då i förlovningsgåva?

god mat, det kan ni bjuda på tycker ja, jag har ju en innestånde middag hos er ;)

2009-11-25 @ 15:47:53
Postat av: Linda O

Tror jag ska låta den här sidan vara framme tills P sätter sej. Så han kanske råkar läsa. :-)

2009-11-26 @ 11:19:53
URL: http://lilltilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Men vilken man du har :)

2009-11-26 @ 17:06:44
URL: http://annafisen.blogg.se/
Postat av: Martin

Jag tycker att det är viktigt att Fredrik vet vad han ställer till med för övriga grabbsläktet! =) Men allvarligt så lät det inte alls dumt det där så nu får jag sätta mig på kammaren för att ens komma i närheten. Hälsa la familia!

2009-11-30 @ 21:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0