Sängtime!

Låg i godan ro och tittade på byggare bob imorse kl 07, då ringer plötsligt tele. Lite stressad upp, tror alttid att det hänt någon olycka eller så, jobbet som ringer och vill att jag ska komma in så fort som möjligt! Gör jag så gärna så.... trivs så bra! Det var bara att klä på sig och åka in. Lite trött nu, dagen har varit lång, rolig men inte alls som jag planerat. Nu ska jag lägga mig i sängen med Fs Ipod och spela lite spel. Tror visst det är nån tråkig fotboll som sambon kollar på nere...hörlurar på!

Här är Mila å fikar bullar hos älsklings morfar å älsklings Atta. Wilma trivs som fisken, som alltid när hon får vara där!


Kommentarer
Postat av: Linda O

har missat totalt vad du jobbar med? :-)

2009-11-19 @ 10:21:43
URL: http://lilltilla.blogg.se/
Postat av: Elin

Va kul att du trivs på jobbet! Jag saknar mitt jobb en hel del. Iofs så jobbar jag ju fortfarande, fast hemifrån, men det är lite trist att jobba själv jämt=(

2009-11-19 @ 10:25:44
Postat av: Sys

TUR för ditt jobb att Mila har så snälla barnvakter. Wilma verkar förresten också gilla moffas bullar ;) P.S Han bakade nya idag...

2009-11-19 @ 21:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0